הפועל חולון / החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים.

החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים. מועדון ספורט אשדוד‏ (2 קט', 3 דפים) מכבי אשקלון‏ (2 קט', דף אחד) מכבי. הפועל צפרירים חולון‏ (2 קט', דף אחד) הפועל רחובות (כדורגל)‏ (קט' אחת, דף אחד) הפועל תל אביב (כדורגל)‏ (2 קט', 12 דפים) התאחדות הפועל: גביע המדינה גביע המדינה בכדורסל חצי גמר הגביע. רפי מנקו קלע 15 נקודות במחצית השנייה אבל.

מועדוני כדורגל‏ (66 דפים) מ. ×
×"פועל חולון עמית שרף ועי×"ן אל×'ר חיו×'יים לקורונ×" from www.israelhayom.co.il
האתר הרשמי של הפועל יונט חולון עם כל העדכונים, המשחקים, התוצאות והחדשות על הקבוצה בסגול משגב נפצע במהלך ההפסד לדיז'ון בליגת האלופות, ובבדיקת mri שעבר עם חזרת הקבוצה לישראל התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה בכף רגלו השמאלית. גביע המדינה גביע המדינה בכדורסל חצי גמר הגביע. אדם סמית' הצטיין (20), גם ג'ונסון בלט (12) הפועל צפרירים חולון‏ (2 קט', דף אחד) הפועל רחובות (כדורגל)‏ (קט' אחת, דף אחד) הפועל תל אביב (כדורגל)‏ (2 קט', 12 דפים) התאחדות הפועל: יומיים אחרי הניצחון של חולון בישראל, גלאטסראיי השיגה ניצחון בטורקיה, 71:74. מועדוני כדורגל‏ (66 דפים) מ. החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים.

מועדון ספורט אשדוד‏ (2 קט', 3 דפים) מכבי אשקלון‏ (2 קט', דף אחד) מכבי.

רפי מנקו קלע 15 נקודות במחצית השנייה אבל. משגב נפצע במהלך ההפסד לדיז'ון בליגת האלופות, ובבדיקת mri שעבר עם חזרת הקבוצה לישראל התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה בכף רגלו השמאלית. אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו. האתר הרשמי של הפועל יונט חולון עם כל העדכונים, המשחקים, התוצאות והחדשות על הקבוצה בסגול אדם סמית' הצטיין (20), גם ג'ונסון בלט (12) מועדון ספורט אשדוד‏ (2 קט', 3 דפים) מכבי אשקלון‏ (2 קט', דף אחד) מכבי. טיירוס מגי הוביל את רשימת הקלעים של המנצחת עם 21 נק' במשחק מצוין. מועדוני כדורגל‏ (66 דפים) מ. יומיים אחרי הניצחון של חולון בישראל, גלאטסראיי השיגה ניצחון בטורקיה, 71:74. הפועל צפרירים חולון‏ (2 קט', דף אחד) הפועל רחובות (כדורגל)‏ (קט' אחת, דף אחד) הפועל תל אביב (כדורגל)‏ (2 קט', 12 דפים) התאחדות הפועל: גביע המדינה גביע המדינה בכדורסל חצי גמר הגביע. החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים.

אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו. טיירוס מגי הוביל את רשימת הקלעים של המנצחת עם 21 נק' במשחק מצוין. האתר הרשמי של הפועל יונט חולון עם כל העדכונים, המשחקים, התוצאות והחדשות על הקבוצה בסגול גביע המדינה גביע המדינה בכדורסל חצי גמר הגביע. משגב נפצע במהלך ההפסד לדיז'ון בליגת האלופות, ובבדיקת mri שעבר עם חזרת הקבוצה לישראל התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה בכף רגלו השמאלית.

החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים. ×
×"פועל חולון טי ×' ×™×™ קליין חתם לעונ×" נוספת וואל×" ספורט from lookaside.fbsbx.com
טיירוס מגי הוביל את רשימת הקלעים של המנצחת עם 21 נק' במשחק מצוין. החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים. משגב נפצע במהלך ההפסד לדיז'ון בליגת האלופות, ובבדיקת mri שעבר עם חזרת הקבוצה לישראל התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה בכף רגלו השמאלית. אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו. מועדון ספורט אשדוד‏ (2 קט', 3 דפים) מכבי אשקלון‏ (2 קט', דף אחד) מכבי. אדם סמית' הצטיין (20), גם ג'ונסון בלט (12) מועדוני כדורגל‏ (66 דפים) מ. הפועל צפרירים חולון‏ (2 קט', דף אחד) הפועל רחובות (כדורגל)‏ (קט' אחת, דף אחד) הפועל תל אביב (כדורגל)‏ (2 קט', 12 דפים) התאחדות הפועל:

אדם סמית' הצטיין (20), גם ג'ונסון בלט (12)

אדם סמית' הצטיין (20), גם ג'ונסון בלט (12) משגב נפצע במהלך ההפסד לדיז'ון בליגת האלופות, ובבדיקת mri שעבר עם חזרת הקבוצה לישראל התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה בכף רגלו השמאלית. טיירוס מגי הוביל את רשימת הקלעים של המנצחת עם 21 נק' במשחק מצוין. אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו. האתר הרשמי של הפועל יונט חולון עם כל העדכונים, המשחקים, התוצאות והחדשות על הקבוצה בסגול מועדון ספורט אשדוד‏ (2 קט', 3 דפים) מכבי אשקלון‏ (2 קט', דף אחד) מכבי. החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים. מועדוני כדורגל‏ (66 דפים) מ. יומיים אחרי הניצחון של חולון בישראל, גלאטסראיי השיגה ניצחון בטורקיה, 71:74. הפועל צפרירים חולון‏ (2 קט', דף אחד) הפועל רחובות (כדורגל)‏ (קט' אחת, דף אחד) הפועל תל אביב (כדורגל)‏ (2 קט', 12 דפים) התאחדות הפועל: רפי מנקו קלע 15 נקודות במחצית השנייה אבל. גביע המדינה גביע המדינה בכדורסל חצי גמר הגביע.

מועדוני כדורגל‏ (66 דפים) מ. הפועל צפרירים חולון‏ (2 קט', דף אחד) הפועל רחובות (כדורגל)‏ (קט' אחת, דף אחד) הפועל תל אביב (כדורגל)‏ (2 קט', 12 דפים) התאחדות הפועל: טיירוס מגי הוביל את רשימת הקלעים של המנצחת עם 21 נק' במשחק מצוין. יומיים אחרי הניצחון של חולון בישראל, גלאטסראיי השיגה ניצחון בטורקיה, 71:74. החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים.

אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו. ×
×"פועל חולון ×"עפיל×" לטופ 16 ×'לי×'ת ×"אלופות from photo.one.co.il
משגב נפצע במהלך ההפסד לדיז'ון בליגת האלופות, ובבדיקת mri שעבר עם חזרת הקבוצה לישראל התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה בכף רגלו השמאלית. הפועל צפרירים חולון‏ (2 קט', דף אחד) הפועל רחובות (כדורגל)‏ (קט' אחת, דף אחד) הפועל תל אביב (כדורגל)‏ (2 קט', 12 דפים) התאחדות הפועל: האתר הרשמי של הפועל יונט חולון עם כל העדכונים, המשחקים, התוצאות והחדשות על הקבוצה בסגול מועדוני כדורגל‏ (66 דפים) מ. אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו. רפי מנקו קלע 15 נקודות במחצית השנייה אבל. החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים. טיירוס מגי הוביל את רשימת הקלעים של המנצחת עם 21 נק' במשחק מצוין.

רפי מנקו קלע 15 נקודות במחצית השנייה אבל.

הפועל צפרירים חולון‏ (2 קט', דף אחד) הפועל רחובות (כדורגל)‏ (קט' אחת, דף אחד) הפועל תל אביב (כדורגל)‏ (2 קט', 12 דפים) התאחדות הפועל: מועדון ספורט אשדוד‏ (2 קט', 3 דפים) מכבי אשקלון‏ (2 קט', דף אחד) מכבי. האתר הרשמי של הפועל יונט חולון עם כל העדכונים, המשחקים, התוצאות והחדשות על הקבוצה בסגול גביע המדינה גביע המדינה בכדורסל חצי גמר הגביע. יומיים אחרי הניצחון של חולון בישראל, גלאטסראיי השיגה ניצחון בטורקיה, 71:74. משגב נפצע במהלך ההפסד לדיז'ון בליגת האלופות, ובבדיקת mri שעבר עם חזרת הקבוצה לישראל התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה בכף רגלו השמאלית. טיירוס מגי הוביל את רשימת הקלעים של המנצחת עם 21 נק' במשחק מצוין. מועדוני כדורגל‏ (66 דפים) מ. רפי מנקו קלע 15 נקודות במחצית השנייה אבל. החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים. אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו. אדם סמית' הצטיין (20), גם ג'ונסון בלט (12)

הפועל חולון / החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים.. רפי מנקו קלע 15 נקודות במחצית השנייה אבל. החבורה של גודס ניצחה 68:74 ועלתה לשלב הטופ 16 למרות נסיונות קאמבק של הטורקים. משגב נפצע במהלך ההפסד לדיז'ון בליגת האלופות, ובבדיקת mri שעבר עם חזרת הקבוצה לישראל התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה בכף רגלו השמאלית. מועדון ספורט אשדוד‏ (2 קט', 3 דפים) מכבי אשקלון‏ (2 קט', דף אחד) מכבי. אדם סמית' הצטיין (20), גם ג'ונסון בלט (12)

1 Comments

  1. Pg Slot เครดิตฟรี หรือ มีกิจกรรมที่แจกเครดิตฟรี PG SLOT มีโปรโมชั่นและก็ยังมีแอดมินทำงานที่จะรอเอาใจใส่ดูแลผู้เล่นตลอด 24ชั่วโมง ฝากไม่มีอย่างต่ำที่เว็บของเรา Pg-Slot.Game

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post

Facebook